Loading...

Rejestracja czasu pracy zdalnej

Rejestracja czasu pracy na odcisk palca Rejestracja czasu pracy kierowcy Rejestracja czasu pracy na komputerze Rejestracja czasu pracy na karty zbliżeniowe Rejestracja czasu pracy z fotorejestracją

Ostatnie lata zmieniły podejście do tego, w jakich warunkach pracownik może wykonywać swoje obowiązki. Jak się okazało, wydajnie pracuje się nie tylko w siedzibie firmy, ale również w domu. Praca zdalna stała się świetną alternatywą, którą stosuje się w wielu firmach – jeśli nie przez cały czas, to przynajmniej częściowo. Jak jednak kontrolować to, ile czasu pracownicy poświęcają wykonywaniu swoich obowiązków poza biurem? Rejestracja czasu pracy zdalnej to odpowiedź na niniejszą wątpliwość.

Rejestracja czasu pracy zdalnej – na czym polega?

Monitorowanie tego, jak działają pracownicy w trybie home office, jest bardzo proste. Rejestracja czasu pracy zdalnej opiera się jednak nie tylko na systemie kontroli, ale także stwarza możliwość usprawnienia działań i czynności, a ponadto wspiera komunikację między pracodawcą, a pracownikiem. W zależności od zastosowanego systemu może dawać wgląd w grafik, przyspieszać przesyłanie wniosków urlopowych i pobieranie wyciągów płacowych, a także innych istotnych dokumentów. Minimalizuje to konieczność przesyłania dokumentów papierowych, co przekłada się także na oszczędności. Obsługa jest prosta i wygodna.

Ewidencja czasu pracy zdalnej – nasza oferta

Naszą ofertę kierujemy do różnych klientów. Staramy się sprostać wszystkim oczekiwaniom, dlatego oprócz systemów do rejestracji pracy pracowników, wykorzystywanych w siedzibach firm, zajmujemy się równieżinstalacją nowoczesnych narzędzi do ewidencji czasu pracy zdalnej, które dają szansę kontroli czasu pracy, ale również poprawiają przepływ różnych dokumentów między poszczególnymi działami firmy i pozwalają na prowadzenie analiz, dotyczących wydajności i efektywności pracy, które są istotną informacją zwrotną zarówno dla pracodawcy, jak i samego pracownika.Montaż to oczywiście nie wszystko. Oferujemy też serwis systemu.

Rejestracja czasu pracy zdalnej nie ogranicza się wyłącznie do kontroli zatrudnionych. To wielozadaniowe narzędzie, które będzie sprzyjać szybkiemu i bezproblemowemu załatwianiu rozmaitych formalności.

Zachęcamy do skorzystania z oferowanego przez nas systemu ewidencji czasu pracy zdalnej, który z pewnością ułatwi wypełnianie obowiązków służbowych poza biurem!

nasi klienci
ODDZIAŁ WROCŁAW
  • +48 570 533 533
  • info@nexeon.pl
  • ul. Wrocławska 24a
    55-040 Bielany Wrocławskie
NEXEON
  • INFO@NEXEON.PL
  • UL. WROCŁAWSKA 24A
    55-040 BIELANY WROCŁAWSKIE

    NIP: 8961579620
    REGON: 380761954
    KRS: 0000739718
NEXEON SECURITY
  • INFO@NEXEONSECURITY.PL
  • UL. WROCŁAWSKA 24A
    55-040 BIELANY WROCŁAWSKIE

    NIP: 8961605642
    REGON: 389706359
    KRS: 0000916302
NEXEON ENERGY
  • INFO@NEXEONENERGY.PL
  • UL. WROCŁAWSKA 24A
    55-040 BIELANY WROCŁAWSKIE

    NIP: 8992808872
    REGON: 366522479
    KRS: 0000662630
NEXEON SOLAR
  • INFO@NEXEONSOLAR.PL
  • UL. WROCŁAWSKA 24A
    55-040 BIELANY WROCŁAWSKIE

    NIP: 8961605665
    REGON: 389719592
    KRS: 0000916637