Systemy rejestracji czasu pracy we Wrocławiu

W jaki sposób można kontrolować to, kiedy pracownik wszedł i wyszedł z budynku oraz ile godzin faktycznie poświęcił swoim obowiązkom? Odpowiedzią na to są systemy rejestracji czasu pracy, które pozwalają nie tylko koordynować działania zespołu, ale również stanowią element ochrony budynku, zasobów firmy oraz ludzi.

Rejestracja czasu pracy – dlaczego warto?

Rejestracja czasu pracy pozwala pracodawcy prowadzić ewidencję czasu, poświęconego na faktyczną realizację obowiązków, wykorzystywaną jako podstawę do wypłacenia wynagrodzenia lub jego wstrzymania w przypadku rażących zaniedbań ze strony osoby zatrudnionej. Rozwiązanie tego typu może być jednak również korzystne dla samego pracownika, który mając wgląd do zapisanych danych, może domagać się od przełożonych wypełnienia warunków zawartej umowy, np. uregulowania honorarium za nadgodziny lub przyznania dodatkowego urlopu. Ewidencja może być włączona w większy system kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy. Takie rozwiązania są korzystne szczególnie w przypadku większych firm, gdzie należy mieć na uwadze bezpieczeństwo nieruchomości, pracujących w niej ludzi, mienia, a także klientów czy danych. W jaki sposób kontroluje się czas pracy? Najczęściej za pomocą specjalnych paneli montowanych przy drzwiach. Dostęp jest możliwy po wpisaniu poprawnego kodu PIN, karty zbliżeniowej lub weryfikacji biometrycznej, np. na odcisk palca. Jeśli do tych elementów dodamy również bramki kontrolne czy inne urządzenia tego rodzaju, znacząco ograniczamy osobom niepowołanym dostęp do budynku.

Systemy rejestracji czasu pracy – nasza oferta

Oferujemy kompleksową usługę w zakresie montażu systemu do rejestracji czasu pracy pracownika, która obejmuje zarówno wykonanie projektu, jak i instalację systemu. Wszystkie działania poprzedza rozmowa z klientem, który udziela nam niezbędnych informacji, mogących mieć kluczowe znaczenie dla optymalizacji rozwiązań w przypadku danego zakładu pracy. Śledzimy rynek i sprawdzamy, jakie urządzenia są aktualnie najlepsze. Stawiamy na wysokiej jakości sprzęt, który dobieramy do potrzeb zleceniodawcy i warunków technicznych obiektu. Zdajemy sobie jednak sprawę, że po czasie nawet najlepsze urządzenia mogą się zepsuć. Serwis służy usunięciu usterek lub wymianie sprzętu na nowy. W razie konieczności rozbudowujemy też już zamontowany system i podwyższamy standard zabezpieczeń.

Kontrola czasu pracy pracowników nigdy nie była prostsza. Dzięki nowoczesnym technologiom możliwa jest lepsza koordynacja czasu osób zatrudnionych w firmie. Gdzie działamy? Praktycznie w całej Polsce, między innymi we Wrocławiu. W razie pytań, wątpliwości lub zainteresowania naszymi usługami – serdecznie zachęcamy do kontaktu!

Rejestracja czasu pracy Kraków Rejestracja czasu pracy Rzeszów Rejestracja czasu pracy Poznań Rejestracja czasu pracy Wrocław Rejestracja czasu pracy Szczecin Rejestracja czasu pracy Bydgoszcz Rejestracja czasu pracy Toruń Rejestracja czasu pracy Katowice Rejestracja czasu pracy Gdańsk
nasi klienci
ODDZIAŁ WROCŁAW
  • +48 570 533 533
  • info@nexeon.pl
  • UL. WSPÓLNA 2
    55-040 KUKLICE
NEXEON
  • INFO@NEXEON.PL
  • UL. WSPÓLNA 2
    55-040 KUKLICE

    NIP: 8961579620
    REGON: 380761954
    KRS: 0000739718
NEXEON SECURITY
  • INFO@NEXEONSECURITY.PL
  • UL. WSPÓLNA 2
    55-040 KUKLICE

    NIP: 8961605642
    REGON: 389706359
    KRS: 0000916302
NEXEON ENERGY
  • INFO@NEXEONENERGY.PL
  • UL. WSPÓLNA 2
    55-040 KUKLICE

    NIP: 8992808872
    REGON: 366522479
    KRS: 0000662630
NEXEON SOLAR
  • INFO@NEXEONSOLAR.PL
  • UL. WSPÓLNA 2
    55-040 KUKLICE

    NIP: 8961605665
    REGON: 389719592
    KRS: 0000916637